شنبه 26 آبان 1397 | Saturday 17 November 2018

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

قوانین و مقررات

نکات قابل توجه بهداشتی و ایمنی و مسئولیت های بیمار و همراهان

  1. بر عهده گرفتن مسئولیت سلامت خود.
  2. لطفا با تیم درمان در ارائه شرح حال کامل، سوابق دارویی، اجرای صحیح و به موقع دستورات پرسنل درمانی همکاری نمایید.
  3. قوانین بیمارستان در راستای بهبود روند درمان شماست لطفا به آنها احترام بگذارید.
  4. اعتماد به پزشک و تیم درمان موفقیت درمان شما را افزایش می دهد.
  5. احترام به حقوق سایر بیماران شایسته شخصیت شماست.
  6. تلاش در جهت اصل امانتداری (حفظ، نگهداری و پاسداری از تجهیزات، ابزارها و فضاهای درمانی).
  7. حفظ بهداشت فردی، عمومی و محیط بیمارستان نقش موثری در کمک به شما دارد.
  8. همراه داشتن دفترچه بیمه تا زمان ترخیص می تواند مراحل اداری کار شما را تسریع نماید.
  9. اطلاعات مربوط به وضعیت بیمار خود را از مانیتور نصب شده در سالن انتظار مشاهده فرمایید.
  10. به منظور حفظ سلامت کودکان خود از آوردن اطفال در بخش های بستری بپرهیزید.
  11. خلاصه پرونده و کارت مربوط به شناسایی عفونت بیمارستانی را پس از ترخیص از منشی بخش دریافت نمایید.
  12. استعمال دخانیات در فضاهای داخلی منجر به آسیب به بیمار و سایرین می شود از اینکه ما را در ارائه خدمات یاری می کنید سپاسگزاریم.
  13. از اینکه شئونات اسلامی را رعایت می فرمایید صمیمانه سپاسگزاریم.
  14. از بلند کردن صدای تلویزیزن، تلفن همراه، صحبت کردن در راهروها جدا خودداری فرمایید.
  15. دستبند شناسایی خود را تا زمان خروج از بیمارستان از دست خود جدا نکنید و در صورت مشکل به پرستار اطلاع دهید.
  16. از آوردن گلدان های گل که حاوی خاک هستند خودداری فرمایید.
  17. در طول حضور در بیمارستان از شستشوی مکرر دست های خود غافل نشوید.
  18. به علت ارائه آموزش های لازم در زمینه مراقبت از بیمار به همراه ترجیحا بیمار یک همراه داشته باشد و از تعویض مکرر همراه در حد امکان خودداری شود.
  19. برنامه مربوط به درمان خود را از پزشک و پرستار خود سوال کنید.
  20. پانسمان بیمار را دستکاری نکنید.
  21. بدون مشورت و اجازه پرستار به بیمار مواد خوراکی یا غذا، نوشیدنی و یا آب ندهید و وی را از تخت خارج نکنید.
  22. محافظ تخت همواره بالا باشد.
  23. سیم و قطعات دستگاه های برقی را دستکاری نکنید.
  24. سطل های زرد رنگ مخصوص زباله های عفونی و آلوده است. سطل های آبی رنگ مخصوص زباله های معمولی است.
  25. از قرار دادن پتو و لوازم شخصی روی زمین خودداری کنید.
  26. بهتر است اشیاء قیمتی را در خانه بگذارید یا به نزدیکان خود تحویل دهید. در صورت مفقود شدن آنها بیمارستان مسئولیتی نخواهد داشت.
  27. از رهنمودها و پیشنهادات شما در جهت بهبود کیفیت خدمات درمانی این بیمارستان تشکر و قدردانی می شود.
  28. از انجام هر گونه فیلم برداری یا عکس برداری مگر با اجازه کتبی از ریاست بیمارستان خودداری فرمائید.

 
 ساعات توزیع غذا:
- صحبانه 5:45 تا 6 صبح و بخش قلب 6 صبح تا 6:15 صبح
- ناهار 12:05 تا 13:05
- شام 19:30 تا 20:30


ساعات ملاقات:
همه روزه از ساعات00/15الی00/16بعد از ظهر و ICU از ساعت00/15الی15:30می باشد.

 سامانه نوبت دهی تلفنی:
مراجعه کنندگان عزیز می توانند جهت اخذ نوبت برای روز بعد، با داشتن کد ملی بیمار، همه روزه از ساعت 16 با شماره های 36202101-031 الی 8 تماس حاصل فرمایند.

 نحوه دسترسی به پزشک معالج:
در صورت نیاز بیمار به ملاقات با پزشک معالج خود امکان این ملاقات همه روزه در شیفت صبح و در زمان ویزیت روزانه و یا در ساعت حضور ایشان در درمانگاه تخصصی برای بیمار فراهم می شود. در صورت نیاز بیمار به ملاقات با پزشک معالج در سایر ساعات شبانه روز به درخواست بیمار امکان برقراری تماس از طریق پرستار مسئول و با هماهنگی مرکز تلفنی فراهم می شود. در صورت نیاز بیمار به ملاقات با پزشک معالج پس از ترخیص این امکان از طریق دادن کارت پزشکان در دسترس بیماران که در آن آدرس و شماره تلفن مطب درج شده است فراهم می شود. در صورت بدحال شدن بیماران و شرایط پرخطر و اورژانس در هر ساعت شبانه روز این امکان با هماهنگی مسئول شیفت با سوپروایزر جهت تماس با پزشک معالج فراهم می شود.

نحوه دسترسی به پرستار:
همکاران پرستاری بیمارستان با مراجعه حضوری شما یا همراه به ایستگاه پرستاری و یا استفاده از زنگ احضار پرستار کنار تخت، آماده پاسخگویی به شما هستند.

 شناسایی رده های مختلف کارکنان:
کارکنان گروه های مختلف را می توانید با پوشش و کارت شناسایی آنها شناسایی نمایید. پوستر پوشش کارکنان در راهرو بخش های بستری، سالن های انتظار اصلی جهت اطلاع شما نصب می باشد.

 تحویل البسه بیمارستانی:
پس از پذیرش، ساک لباس بستری و لوازم مربوطه در بخش در بدو ورود به بیمار تحویل داده می شود.

حفاظت از اموال گیرنده خدمت:
مسئولیت نگهداری از اموال با ارزش بر عهده همراه بیمار می باشد. برای بیمارانی که همراه ندارند اموال ایشان جمع آوری و صورتجلسه تهیه می شود و در صورت مراجعه همراهان به دفتر پرستاری بعد از ارائه رسید و کارت شناسایی بیمار، اموال تحویل می گردد. در صورت فوت بیمار، چنانچه متوفی همراه نداشته باشد اموال همراه جسد تحویل مراجع قضایی داده می شود.

 

تماس با ما

نشانی
اصفهان بلوار شهدای صفه بیمارستان خانواده اصفهان

تلفن : 03136201392-96
تلفن دفتر مدیریت : 03136201402-3
نمابر :                03136201388
سامانه پیام کوتاه :  30007697

 

 


               

نقشه موقعیت بیمارستان

Copyright © 1396 بیمارستان خانواده اصفهان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

Template Design:Dima Group